Har gjort noe lurt ;)

I dag var jeg på min første trening med PT. Lene Alexandra fikk oppgaven og hun er superflink. Kan fortelle dere at jeg kjenner muskler jeg ikke har merket noe til før. Jeg er en Tornerose som har sovet i 100 år når det gjelder trening. Har ikke trent siden Meløy IL’s damelag og det begynner bli en generasjon snart 😉

Jeg ikke bare tror, men vet at jeg ikke hadde kommet meg på trening uten PT, da det iallefall ikke for meg har vært motiverende å bare slenge meg med gode venner som er ivrig meg trening på treningsentre fra før. Føler meg som bambi på glattisen og må begynne totalt på scratch …. det føles godt å gjemme meg litt bort og få veiledning med holdning, samt motivasjon for de øvelser jeg trenger for å få max utbytte av dette. Lene tok imot meg på en veldig flott måte og jeg følte meg overhodet ikke dum, selv om formen var værre enn jeg trodde den skulle være 😉 Det er aldri for sent å tenke på seg selv. Trening er en investering i helsa!! Jeg er en arbeidsnarkoman og jobber fra kl 08 til 18-19 hver dag. Da er det ikke enkelt å finne plass til trening og mat og søvn er det som har stått som nr.1 på lista mi.

Det jeg derimot er gla for er at hun ikke så meg gå ned trappa fra studioet, samt Pilestredet ned. Trodde føttene skulle svikte meg totalt 😉 Nå står torsdag for tur og jeg håper bare ikke musklene motarbeider meg helt, for på trening skal jeg 😉

2 kommentarer
    1. Go Girl! Stolt av deg, store-søss!
      Nå må jeg virkelig begynne å bruke treningssenteret som ligger utenfor stuedøra mi om jeg skal holde følge med deg opp Kleiva neste sommer:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg