Mosjøen på planen!

Ferien går mot slutten og jeg har hatt en god del tid på å planlegge nye prosjekter. Mosjøen ligger jo mitt hjerte nært, da jeg har familie og barnebarn som bor der. Da er det vel på sin plass at det kommer er liten SOL avdeling der. Nå skal jeg kurse opp andre som skal jobbe der, men jeg kommer med jevne mellomrom til å følge opp og være noe i klinikken selv 😉

Permanent makeup har kommet for å bli og etterspørselen på behandlingene mine er store. Fra Mosjøen får jeg stadig mail om å komme hjem for å jobbe fra tidligere kunder. Dette gjør jeg noe med nå 😉

Det vil også bli salg av Ripar Cover Makeup, og spesielle kundekvelder vil bli holdt 😉

Ønsker du en litt rimeligere behandling utført av min nye samarbeidspartner (Mosjøen), mail meg på: [email protected]

Trykk “liker” under innlegget om du kan tipse noen i Mosjøen om dette!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg