Vår første lærling er klar!!

Lone Lodberg fra Asker er vår første lærling i SOL PMU`S bedrift. Her på grunnkurs i permanent makeup med Bettina som sjekker ut teknikken. Lone skal få følge alle kundene sine fra første til siste behandling, noe hun kommer til å max utbytte av! Vi ser frem til å få Lone ved bedriften vår etter sommeren og responsen på “kunder” til henne er stor. Som “lærlingekunde” vil du få time til redusert pris og Lone skal ha max 2-3 kunder pr dag. Vi gleder oss stort til dette, da dette blir første lærling i permanent makeup i Norge.

PS! Lone starter opp uke 33 og er snart fullbooket. Få ledige timer igjen 🙂

Trykk “LIKER” om du ønsker være Lones kunde og send mail til: [email protected]

SOL permanent makeup tar inn lærlinger

7 kommentarer
    1. Stilig! Men du… kan du være så snill å fortelle meg hva epostadressen min var igjen? 😛 jeg har helt glemt mitt windows live ID. Jeg sendte en mail til deg om at jeg kanskje ville stå modell, og jeg heter Maria Gundersen 😉
      Super hjelpsomt om jeg kunne få svar her, eller på bloggen min <3

    2. Gratulasjoner til Lone!
      Det er vel sånn at også kundene vil få fullt utbytte av å følges opp fra første til siste behandling, tenkjer eg (;
      Ha en fortsatt fin midtukedag (=

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg