Tannkrem som bleker tennene!

Nå kan vi tilby våre kunder tannkrem av høy kvalitet. Opalescence har vunnet flere priser og er noe av det beste du kan pusse tennene dine med. De fleste billige tannkremer på markedet inneholder mye såpestoffer og min nye tannlege kunne fortelle meg i går, at såpestoffer i tannkrem har innvirkning på nikkelallergi 😉 interessant!!

 
Det spesielle med Opalescence er ikke at den effektivt fjerner og rengjør fargestoffer som har festet seg på tannen. Det er hvordan den gjør det. Mens tilsvarende whitening tannkremer inneholder store mengder slipemidler, er det overflatespenningsdempende emner i Opalescence som gjør jobben. Fargepigmenter forsvinner sammen med bakterier og plakk, og det blir ingen riper i tannen som gjør at nye bakterier og misfarginger får feste.

Tannkremen som har blitt kjent for å få frem hvite smil har også vist seg å ha en velkommen bonuseffekt ? den maksimerer fluoropptaket i tannen. Emaljen tar opp 4 – 5 ganger mer fluor fra Opalescence tannkrem sammenlignet med tilsvarende kvalitetstannkremer, uten at den inneholder mer fluor (patentert). Dette er også en av årsakene til at mange tannleger og tannpleiere anbefaler denne Opalescence whitening tannkrem.

Opalescence gir en positiv følelse av blanke og glatte tenner.

Brukes i små mengder uten etterfølgende skylling.

 

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. åh så kult . noe som passer fint for meg ! 😀 Bli med på #UkensBlogg! Enkel og suuper måte å få seg flere søte lesere på! 😀 <3 Legg meg også gjerne til som venn :))

    2. Uten skylling…? Da vet jeg ikke om jeg tør å prøve den.. Har ekstrem tannkremallergi og får munnskold bare av å se hardt nok på en tube..

    3. Eva:

      Du kan få munnskjold av billig såpetannkrem 🙂 og ikke av denne. Denne kan heller motvirke det. Jeg pleier selv å skylle all tannkrem ut forøvrig 🙂

    4. Jeg får munnskold av tannkrem tannlegene anbefaler for å hindre munnskold.. Så heldig er jeg! 😉 Funnet en jeg reagerer mindre på enn andre da, og det er en såkalt billigtannkrem – med whitening.

    5. Munnskold skyldes flere ting men oftest såpe som er i tannkremen allergi mot tannkremen har jeg aldri hørt om? Opalescence er en veldig spesiell tannkrem og har du prøvd den går du sjelden over til noe annet:-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg