Herlig spennende sommerkonkurranse! Vinn makeup :-)

STJERNERÅD: Matt base og naturlig leppefarge er rådene fra Halle Berry og Scarlett Johansson. Foto: Alloverpress

Jeg er fast leser av minmote og mange nyttige og bra tips for makeupinteresserte. Her lenker jeg en flott minimoteartikkel jeg leste om i dag, som tipser om matt foundation og vaselin. Ripar Cover Makeup har bivoks som er å anbefale istedet for vaselin, da huden puster og ikke blir klissete. Den fader også ut vanlig makeup om du skulle ønske en dusere look. Ripar Cover foundation dekker forøvrig bedre enn det meste på markedet pr. i dag og gir deg den dekkevnen du ønsker selv. Hos oss kan du lære triksene og nå får vi makeupartist Jon Lundemoen med i Ripar teamet vårt og kosmetisk sykepleier Lise Mette Strand som reiser med oss til Italia denne mnd. for å få en god innføring i serien hos produsenten selv.

Lenker du RIPAR COVER NORDIC til bloggen din, kan du være med å vinne produkter som foundation og bivoks. Post siden vår i tillegg til facebook om du har profil. Vi trekker ut 3 vinnere i først i august. Send meg en mail på [email protected] med din blogg hvor jeg ser at du har lenket oss til. De 3 heldige vinnerne vil også få linket bloggen sin til min!!

Trykk “LIKER” under innlegget, slik at flere kan lese om Ripar Cover Makeup; en serie som har en flott funksjon for de som er plaget med huden, eller rett og slett trenger cover over fødselsmerker, arr, pigmentflekker etc. på huden. ALLE kan bruke den. 

LYKKE TIL : )

6 kommentarer
    1. Var på sommerfest i dag og fikk mange positive tilbakemeldinger på huden min som jeg hadde brukt Ripar Cover på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg