Anbefaler hårprodukter som gir deg fyldigere hår!

Jeg har vært trofast mot Marbo hårprodukter i flere mnd nå og resultatene har ikke latt vente på seg. Tykkere hår, noe frisøren min kan konstantere hun også. Marbo har ikke styling og nå har jeg funnet flotte produkter fra kms som er perfekte for mine nordiske tynne hårstrå. Håret blir ikke tungt og er enkle i bruk.

Den blå kms-serien har en style boost jeg måtte kjøpe å teste ut. Det er et hårskum som spraker og knitrer mellom fingrene dine, må oppleves. Det må jobbes litt ut før du påfører det i fuktig hår og føner det tørt. Morsomt og veldig effektfullt, da håret får et bra volum. Håret blir overhodet ikke tungt. Beste kjøp på lenge. Kjøper alle hårprodukter på La Bionda.

PS! Marbo hårprodukter funker så bra at jeg aldri tør slutte dem dem 🙂

7 kommentarer
    1. Kan man bruke marbo for ny hårvekst får å få tykkere hår? Prøvde å lese om den på internett, men kom bare opp alpesia osv! Jeg har bare utrolog tynt hår!

    2. Anonym:

      Javisst. Har ikke alopecia, men funker for å få tilbake hårstrå man har mistet!! Utrolig bra og hadde ikke skrevet om det hadde det ikke funket på meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg