Sjokolade for helsen

Har du tenkt på hvor deilig sjokolade egentlig er? Jeg må venne meg til den mørke, da lys sjokolade er det beste jeg vet 😉 Den mørke sjokoladen skal være sunnere, virke slankende og ha sterkere antioksidanter i seg.

Fant en link på nettet fra Økosjokolade, hvor du kan lage din egen sjokolade ved å bestille ingredienser på nett. Har du nøtteallergier osv. må dette være mitt i blinken. Synes siden så spennende ut. Økosjokolade er ren, rå, økologisk sunn sjokolade! Siden jeg ikke baker så mye, er kanskje dette noe jeg hygger meg med i stedet på kjøkkenet? Blir iallefall spist av alle som stikker innom. Om de rekker det da 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg