Hvor er kaffen min??

Fant dette bildet på facebook og måtte le. Slik kan jeg sikkert se ut i løpet av dagen når jeg føler kaffesuget sette inn mellom kundene mine 🙂 …Bettina har også blitt ei skikkelig kaffekjærring siden hun startet hos meg.

Denne uken er spesiell da modeller kommer til klinikken i morgen for behandling. Hva som skjer, kan dere følge med å se på bloggen i morgen. Jeg har tusen baller og prosjekter på gang nå og dere får bare kikke innom når dere ønsker for å se hva som skjer etter hvert! Jeg koser meg om dagen nå og sola varmer nydelig ute. Nå skal iallefall jeg ut på en kaffedate straks, før jeg ender opp som katten på bildet 😉

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg