Den perfekte sekretær?

Ja den perfekte sekretær hadde Amanda vært om hun hadde flyttet til Oslo, eller pendlet i perioder. Hun går skole og skal bli lærer i engelsk og har sittet på klinikken min og gjort lekser i flere dager. Heldig er hun med beliggenheten, da Bogstadveien er nermeste nabo og små lufteturer med shopping er plantet inn mellom øktene 🙂

Lange dager på jobb nå før sommerferie, men ikke lenge til Bettina og jeg tar en langweekend i Stockholm. Ikke bare ferie, men også møter på planen. Uansett er det godt med litt forandringer og Stockholm er en vakker by. Vi gleder oss. Sjekk Bettina`s blogg for resultater av permanent makeup. Hun har blitt superdyktig den tiden hun har jobbet hos meg. Ingen grunn til bekymringer om dere ikke får time hos meg. Bettina og jeg jobber vegg i vegg og dere er trygge for et godt resultat 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg