Tips om valg av terapeut?

Jeg får en del mail fra fok som ønsker jeg skal anbefale dem “linergister”, når de ikke kan reise for behandling hos meg. Til det kan jeg si:

1. Be om bilder hos den du kontakter

2. Spør om hvor lenge de har jobbet med pmu. Selv om man har jobbet med dette i 20 år, betyr det ikke at man har kunder hver dag. Spør derfor i tillegg hvor mange kunder de har i uken.

For å få gode resultater er det viktig å jobbe med dette jevnt over tid. Erfaring er det de fleste søker, uansett hva man ønsker utført av behandlinger. Husk det er ditt ansikt!!

Lykke til 🙂

2 kommentarer
    1. Takk for tips 😀
      Klem fra Lizbethosnes.com – Behind the scenes.. Her skriver jeg mange innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Lizbethosnes.com!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg