MAX mirakelsvamp…UTROLIG!!!!

Andre jobber for Lubeco. Er det noe jeg setter pris på så er det selgere som kommer innom uoppfordret med noe vettugt!! Lubeco er supre med å følge opp kundene sine og Andre hadde med seg MAX mirakelsvamp som han ville demonstrere i klinikken min. jeg tror jeg kom han i forkjøpet, for jeg rengjorde 2 behandlingsbenker for misfarging av div. tekstiler. Alt setter seg på det hvite skinnet, men etter mirakelmax, skinner de hvitt igjen.

Andre tok i samme slengen opp bestilling og jeg kommer til å handle mere av han. Se så fornøyd han er nå 🙂 Neste gang skal vi ta oss litt bedre tid til kaffe.

Bettina har ledd godt av meg, noe de fleste gjør når de ser hvor lykkelig jeg blir av de små ting i livet 🙂 To pakker med mirakelmaxer varer en GOD stund og jeg oppfordrer alle til å kjøpe av det beste jeg har sett på markedet til nå!!

Max mirakelsvamp rengjør uten kjemi, kun med vann!! Kontakt Lubeco og de leverer kjapt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg