Dag 1 på Lillestrøm Helth&Beauty!!

Kvelden i går gikk til rigging av messen og vi fikk nøyaktig 20 minutter på oss i messehallen før vi måtte ut av området. Vi som trodde det var åpent til kl 23 🙂 Vi rakk også å bli innestengt på området da vi gikk oss vill. Her ser dere meg entre en betongkant for å komme meg ut!!

Vi ankom Lillestrøm nøyaktig kl 08.00 og fikk rigget ferdig standen, før vi kikket litt i Spa/Beautymagasinet hvor det var hele 2 sider med meg og Bettina 🙂 Hyggelig omtale!!

Sjekk så lekker Rollup Mone Brimi fikk designet oss til messen. Ren, fin og informativ. Ønsker meg to til Mone…en for hver av tilbudene mine 🙂

Meg og Bettina klar til dyst med morgenkaffe for å våkne ekstra opp. Vi er fornøyd med det vi har utrettet og gleder oss til mange besøkende på standen vår 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg