Blyantspisser i toppklasse!!

Jeg er en enkel sjel når det gjelder å glede.  Når det gjelder arbeidsutstyr er jeg kresen. Har tatt inn fantastisk flotte blyantspissere fra Italia og disse blyantene kan virkelig ikke bli spisse nok ved opptegning av arbeidene mine. Har også tatt inn hudfarget blyanter, som faktisk er øyeblyanter. Kan brukes som hilighter eller cover av småting i ansiktet. Supre ved pmu!! Har hatt en spisser i noen år og vernet godt om den, livredd for at den skulle komme på avvei. Nå har jeg tatt inn 100 stk 🙂 Det kalles glede!! 🙂

5 kommentarer
    1. Hei Solvår!
      Jeg “oppdaget” nettopp bloggen din og ble så glad:)Sitter her og koser meg , blader gjennom innleggene dine og drikker kaffi, nydelig start på dagen:)
      Gleder meg til å følge deg og ditt crew videre!
      Klem Helen Sævik

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg