Mister du hår?

Jeg er ikke redd for å by på meg selv om det er noe som virker og jeg ikke minst er fornøyd med. Jeg mister hår i perioder med stress (noe jeg ofte har) og morsomt er det ikke. Jeg fikk et tips om disse hårproduktene fra www.alopeciaexpert.com av en kunde og har blitt mektig imponert. Startet med produktene like før jul og har brukt dem mer eller mindre slavisk i 1,5 mnd og resultatet har ikke latt vente på seg. Finner jeg 10 hårstrå i sluken i dusjen er det max 🙂 Håret har virkelig kommet igjen og hårtapet stoppet opp.

Jeg har ikke alopecia når det er sagt, men naturlig håravfall som vi kvinner opplever ved;

*Fødsel; (østrogenet kan dale kraftig 2-3 mnd etter en fødsel og forårsake kraftig håravfall)

*Arvelig hårtap;Kan ramme så meget som 50% av kvinner etter overgangsalderen. Hos 13 % av kvinnene starter håravfallet før overgangsalderen.

*Nesten 25% av kvinner over 20 år vil oppleve en eller flere perioder med unormalt håravfall.

Det er sikkert mange andre faktorer som også kommer innunder kategorien håravfall og mange ganger kan blodprøver og en grundig gjennomgang av helse og kosthold avdekke grunnen til problemet.

Et par ganger i året  fyller jeg på med Floradix jernextrakt og føler god effekt av det. Nå har også Marbo hårprodukter blitt et fast innslag i hårpleien min. På meg funker den 🙂

PS! Shampooen er noe av det beste jeg har prøvd. Den vasker håret uendelig rent og skummer fantastisk. Merkelig konsistens da det er et brunt urtevann, veldig tyntflytende, men føles deilig som shampoo. Aktivatoren påføres 2 ganger daglig (enkel jobb) og lotion før hårvask. Anbefaler serien til alle som vil forebygge håravfall og iallefall stoppe det 🙂

Føler jeg endelig kan si håret er tykt for første gang siden jeg fikk ungene mine. Det er ikke bare jeg som kan bekrefte at håret mitt kommer tilbake, men også mine to frisører ser den tydelige forandringen. Morsomt. Jeg har ventet med å skrive om Marboproduktene, da jeg ikke anbefaler noe uten å ha prøvd dem over tid. Bildet over viser håret mitt nå 🙂 fyldigere enn på lenge!!

Produktene kan bestilles direkte over webshop hos www.alopeciaexpert.com

11 kommentarer
    1. Fin blogg, jeg er nok lit for ung til å miste hår! Er faktisk veldig lei av det tykke håret mitt, men jeg burde vel egentlig være glad så lenge jeg har det:D
      Stikk gjerne inn på bloggen min, har spørsmålsrunde på gang og jeg svarer på alt!
      Love Vilde

    2. Hei!
      Jeg har alopecia areata og har brukt produktet en måned nå, men jeg har ikke sett like stor fremgang. Men noe fremgang er det 🙂 Håper håret mitt kommer like sterkt tilbake som ditt!

    3. Hei!
      Jeg prøvde å poste et innlegg i stad, men vet ikke om jeg fikk publisert det. Jeg har noen spm til deg 🙂
      Vet du hvorfor aktivatoren inneholder noe som kan likne litt på “grus”? ..eller hva jeg skal kalle det. Kan det være for å gi en peeling-effekt? 🙂 Blir så mye på puta om natta. he he. Jeg pleier å drysse vekk det før jeg legger meg for kvelden, men kan det ha noe å si på effekten? Dette er kanskje vanskelig for deg å svare på, men.
      Du nevnte at du fikk anbefalt produktene av en kunde, var det noen med alopecia? Hadde vært morsomt å høre med fler med sykdommen om det har hatt noe god effekt på dem 🙂
      Likte bloggen din forresten :))

    4. Jeg rister flasken godt. Syns jeg er flink til å følge instruksene godt egentlig. Jeg får bare vente å se hvordan det utvikler seg 🙂 Har ikke brukt med mer enn en måneds tid 🙂

    5. Er det flere som har prøvd dette produktet? Og er denne anmeldelsen reel eller laget av noen som har tilknytning til de som selger produktene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg