Massasje med vann er effektivt!!

I dag tok jeg en runde med aquamassage og jeg kan love dere det er en svært effektiv behandling. Dette noe som gjør underverker og forebygger stive muskler og ledd. For meg med mine lange dager på jobb hvor jeg jobber svært statisk er det et must for meg å få blodsirkulasjonen i gang. Siden jeg ikke trener noe er aquamassasjen fantastisk for kropp og sinn. Kan ikke beskrives!! Noe enhver arbedsplass skulle investert i for sine ansatte?. Enkelt å legge seg i maskinen etter jobb….selvsagt med alle klærne på 🙂

Med fjernkontrollen ved min side, kan jeg selv styre maskinen. Ønsker jeg mest massasje over nakke/skudlre, kan jeg la maskinen med sine vanndyser massere meg ekstra der.

Hilde som eier Aquamassage Norge, har jeg kjent siden 2008 da jeg møtte henne på messen i Oslo Spektrum hvor hun demonstrerte maskinen på Helth&Beautymessen. I kveld spiste vi salat på Olivia. De har Oslo`s beste salat, det er sikkert og visst, men synes servicen der er elendig. I kveld derimot var det en kjempesøt svensk jente som serverte oss og et godt eksempel på hvordan man ønsker bli tatt imot. Må det svensker til i servicebransjen for å bli møtt med et smil? Å koste på seg et smil er faktisk gratis og sprer hygge og glede for omgivelsene!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg