Disse brynstråene ligger perfekt :-)

Resultat etter første behandling av strå hårpåtegning av bryn. Selv om de er forsiktig pigmentert, satt mesteparten på plass. Nå var tiden ikke for å gjøre dem litt fyldigere, men fortsatt ønske om naturlig resultat!

Resultat like etter behandling/pigmentering av bryn 🙂

Jeg er nok like fornøyd som kunden min med brynene 🙂 Kundene mine får sjekke grundig resultatet etter behandlingene før de drar hjem! ….og som jeg sier, klag så mye dere vil nå, for mangler det en “prikk” setter jeg den kjapt på plass 🙂

5 kommentarer
    1. Deilig å se at noen velger å få gjordt dette av en spesialist når de først skal ha brynene påtegnet. Ser alt for mange dårlig tegna øyebryn rundt om kring. Kjenner ei som fikk tatovert på bryn på en ferietur til utlandet, og det ene er høyere enn det andre, hehe.

    2. A little bit of all that’s swe:

      Det er IKKE smart å få dette utført i utlandet 🙂 mange blir dypt ulykkelige, selv om noen sikkert kan være heldige også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg