Ønsker du en gratisbillett til Helth&Beautymessen?

Nå er det ikke lenge igjen til Helth&Beauty messen på Lillestrøm går av stabelen. Jeg planlegger for fullt mellom kunder og hadde ikke klart meg uten Mone Brimi, Camilla Bolstad og Henning. De gjør en flott jobb for meg, mens jeg arbeider med kunder og kurser alle ukedager 🙂 …også lørdager og søndager. Nå har det vært en utrolig hektisk periode, men spennende på mange måter.

Jeg anbefaler ALLE til å dra innom Helse og Skjønnhetsmessen som er fra 10-12 februar! Mange flotte tilbud og ikke minst spennende stand. Ser frem til å møte kollegaer og ikke minst se på alt av det siste innen helse og skjønnhetsbransjen. Man trenger en oppdatering og jeg eeeeelsker nyheter ikke minst!!

De som ønsker besøke min stand SOL Permanent Makeup på nr: B03-33 er hjertelig velkommen innnom klinikken min i Professor Dahlsgt.8 for å hente seg en GRATIS billett til messen på Lillestrøm.

Det blir premier for over en million – og utdeling av Spa Beauty award lørdag 11. februar på ettermiddagen.

Jenny Skavland og Tone Damli kommer, Bli ny-lounge og Men`s lounge samt show og underholdning på scenen er noe av det du kan få med deg – i tillegg til å få behandlinger eller titte på alle de nye produktene og tilbudene innenfor Skjønnhet-, helse- og trening!


VELKOMMEN 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg