Treningscamp er topp!!

Denne helgen hadde jeg 3 flotte elever på treningscamp hos meg. Det ble et spennende og intensivt kurs, hvor elevene fikk bestemme selv hva de ønsket trene spesielt på av lepper, bryn og linere. Det ble interessant også for meg å se jentene jobbe selvstendig. Er gla så mange ønsker ta videregående kurser hos meg, for man trenger det faktisk for å utvikle seg for å bli bedre på teknikker. Samtidig utveksler vi erfaringer og blir tryggere i faget. Dette med trygghet er viktig for meg å overføre til elevene mine, da man selv har vært ny en gang og utmerket vet hva man har savnet i bransjen!!

Camilla har ikke vært elev hos meg før og det er ekstra hyggelig med nye bekjentskaper. Treningscampèn er et helt nytt tilbud og alle som vil kan melde seg på. Selv om man tidligere ikke har vært elev av meg, eller kjøpt utstyr av meg er det ingen hindring for å ta videregående kurser hos meg om man skulle ønske det! Skal bli spennende å følge Camilla videre! Makan til positiv jente skal man lete lenge etter 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg