Min favorittfrisør!

Min favorittfrisør heter Rebekka. Ingen klipper håret mitt som henne og jeg er totalt avhengig av en skikkelig klipp på det vanskelige håret mitt! I går kveld kom hun til klinikken min for en makeover, da jeg aldri rekker en frisørtime før kl 20.00 på hverdagene. Ble suuuuperfornøyd som alltid 🙂

Rett før klippen, farget jeg håret hos Kristine Bjerknesli på LaBionda. Kristine har funnet min perfekte hårfarge for øyeblikket og jeg farger stort sett alltid håret mitt hos frisør. I tillegg la hun en gloss i håret for å gi det en blankere og friskere finish. I år er det på tide å ta litt bedre vare på selg selv. Døgnet har tross alt bare 24 timer og mitt har sånn omtrent 28 🙂 …da skjønner dere jeg må gjøre en liten endring! Føler jeg er på rett kjør 🙂 he he!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg