Mosjøen 31 desember :-)

Vi har dratt til Mosjøen for å feire nyttår med ungene mine med samboere og barn. Det blir fullt hus i kveld, noe jeg synes er trivelig. Liker å samle familien for god mat og hyggelig samvær. Her er Anniken og jeg på en liten nyttårshopping.

Isak ble med på cafe i dag 🙂 mormors lille snuskerusk. Snusdåsen til onkel Andreas er “kun” for fun, da cafe er litt kjedelig for en liten krabat som Isak! Han ligner onkel på en prikk og ikke ro i kroppen 🙂 Tok han med på lekebutikken og kjøpte han en barnepc og onkel Andreas rev i et piano!

Anniken knipset dette bildet på vei til byen i dag. Vakker vintersol og nydelig landskap. Mosjøen tar seg best ut slik 🙂 Nå står kalkunen i ovnen og alt tilbehør skal tilberedes, selv om jeg har kommet et godt stykke på vei!

Godt nyttår folkens 🙂

4 kommentarer
    1. Åh, vakreste fineste Mosjøen. Høres sikkert rart ut, men som eg savner deg 🙂
      Dere må ha en riktig fin nyttårsaften – og godt nyttår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg