GOD JUL fra SOL :-)

Da er det lillejulaften og jeg nyter en stille morgen med nytraktet kaffe mens jeg sjekker mail og nyheter på nett 😉 I kveld venter jeg sønnen min Alexander og kjæresten hans Kristine på julegrøt. Hennings søster kommer også. Det blir voksenjul i år, jeg som alltid har vært vant til mye røre og stor familie rundt meg. Vi skal hygge oss og la jula synke inn etter en travel førjulstid. Neste år regner jeg med Mosjøen står for tur, da tre av ungene mine fortsatt bor der. Nyttåret skal uansett feires i Mosjøen og vi har mye å glede oss over fremover!!

 Håper dere alle får en vakker og fredfylt julefeiring.

Varm juleklem fra Solvår

1 kommentar
    1. Hei 🙂
      Jeg lurte på m du kjenner til noen som er VELDIG flinke i Trondheim? Jeg har helt lyse øyebryn, og jeg er lei av at jeg ser ut som en pasient når jeg ikke farger dem med sminke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg