Mister du hår?

Jeg har en del kunder med alopecia som ønsker bryn og vipper pigmentert inn permanent. Når man har god dialog og snakker åpent om dette får man også mange gode tips inn. Har dere testet ut ALT på markedet, noe de fleste gjør hvis man føler et bestemt behov for å eksprimentere litt, gjør man alt for å få fatt i en mirakelkur.

Nå vet ikke jeg om dette er et mirakel, men MARBO produkter er rettet mot hårtap som feks. alopecia er. En av mine faste kunder har startet på hårserien og gir meg tilbakemelding om hvordan det funker på henne. Legger iallefall ut link til dere som måtte ha interesse å lese om MARBO. Jeg skal nemlig bestille den opp selv. Ved svangerskap, fødsel og amming mister man også en god del hår, noe jeg kan skrive under på 🙂 mine kommer og går og jeg tar jevnlig Floradix jernextrakt for å fylle litt på lagrene. Samtidig reduseres hårtapet betydelig i perioder med floradix (egen erfaring).

Man trenger uansett shampoo og pengene er aldri bortkastet på hårprodukter om de funker eller ei 🙂 rent hår trenger alle!!

 Se www.alopeciaexpert.com for alle opplysninger om serien og mulige årsaker til hårtap/håravfall.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg