Helene Rask fikk nye bryn av SOL :-)

Vakre Helene Rask var innom klinikken min lørdag for å fylle på brynene sine og forme dem. Nå har det gått noen år siden sist, da vi er to jenter som har hendene fulle med jobb og det ikke alltid passer når den ene eller andre kan. Har vanligvis fri på lørdager, men nå tok jeg meg tid til Helene som har gitt meg sååååå god omtale og faktisk skal ha STOR takk for å ha satt fokus på permanent makeup. Helene har gitt meg så mye og er en flott jente med bein i nesa. Slik så Helenes bryn ut før behandling hvor hun også har makeup over dem.

Helenes bryn etter permanent makeup. Her har også min dyktige kollega og hudterapeut Tone Bjørkli vokset og nappet dem i fasong. Tone har faste dager i min klinikk i Professor Dahlsgt.8 på Majorstua og har sin første arbeidsdag hos meg mandag 🙂 Det blir hyggelig å kunne tilby kundene mine ekstra service og jeg har de beste behandlerne tilknyttet klinikken nå!

Jeg gleder meg til å få Helene inn for ytterligere to refill og vise dere hvor flott resultatet blir etter hvert!! Jeg pigmenterte inn to farger i brynene hennes. Den ene fargen kommer først på markedet i 2012 og er en av mange farger som ikke blir røde. Amiea mener de har knekket koden nå, så det blir spennende å se. Jeg er en av få som er så heldige å få være med å prøve dem ut.

Helene fikk pigmentert inn tynne små hårstrå.

Jeg tar godt vare på kundene mine og har man noen kalde dager (selv om varmen på klinikken er ok) pakker jeg dem godt inn på behandlingsbenken. Det er så hyggelig å stelle og dulle litt med kundene, selv om det ikke akkurat er SPA behandlinger de kommer for å få utført hos meg 🙂

Helene Rask`s besøk hos SOL Permanent Makeup kan dere lese om på hennes egen blogg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg