Noor Kamil`s nye bilder.

Som dere vet er Noor en kunde av meg her kan dere se et par av de ferske bildene av henne tatt i Venezia. Ikke sett slike bilder av Noor før og jeg synes de er flotte og naturlige. Brynene hennes har blitt lekre etter noen behandlinger og justeringer. Nå gleder jeg meg til et besøk av deg i klinikken min igjen. Litt pepperkjeks og varm gløgg + en hyggelig prat 🙂

 

Noor har mange flotte bilder liggende ute på fb-siden dere kan se HER

Har fulgt Noor i noen år nå og hun er en super jente som jobber for det hun brenner for. Nå er det musikken.

Geir Ove Kvalheim­ er hennes manager, produsent, regissør og fotograf. Unner deg alt godt Noor og lykke til!!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg