Heia Berlin :-)

Henning og meg før avreise på Gardermoen torsdag. Vi har hatt en travel helg hvor vi bla. har holdt foredrag om sosiale medier for “amiea” i Berlin.

Alexander sjekker passet sitt 🙂 Han ser ok ut, men det kan jeg love dere at jeg ikke gjør. Må ha verdens skrekkeligste passbilde som ikke egner seg for andre enn passkontrollørene 🙂 Kristine fikk se det og da holder det at ingen andre får gleden av en god latter 🙂 PS! Kristines var nesten like “ille” som mitt!!

Første gang jeg har hatt familien med på oppdrag. Disse to fikk kose seg med shopping og det tror jeg de hadde godt av. Luxushelg på hotell er ikke å forakte. Berlin er et herlig shoppingmekka.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg