Camilla & Co

I dag har vi jobbet på spreng (Camilla, Bettina og jeg) med nettbutikken og nå er den endelig oppe 🙂 Jeg håper elever/kunder får en helt ny opplevelse ved bestilling av varer. Det blir mere visulet og nettbutikken er jeg temmelig stolt av…Camilla som har lagt inn alt av info og koblet til systemer. Det har tatt tid å få den ferdig, men nå er den endelig en realitet. Kanskje første webshop i Norge innen permanent makeup? Uansett bra 🙂

Har noen av elevene mine ikke mottatt mail og info om nettbutikk, så si fra pr mail: [email protected]

I morgen skal jeg forberede foredraget i Berlin. Det meste er ferdig, men alt tar tid 🙂 Gleder meg som en GAL til å møte alle kollegaer fra mange land. Vi har blitt et samensveiset gjeng vi i amiea. 

PS! Tom Erik Heggedal har laget designet. Han er en meget dyktig webdesigner og har også laget www.solhegge.com og www.riparnordic.com  Hadde ikke vært i tvil om å booke et oppdrag hos han om dere tenker på egen web, eller fornye den!!

Tom Erik kan du maile på; [email protected] om du skulle være interessert i tjenestene hans!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg