Bryn to dager etter behandling/pigmentering :-)

Føler meg som meg som verdens heldigste mamma. Har flotte unger som jeg elsker over alt på jord og en liten “turboprins” av et barnebarn som holder oss alle i form. Måtte bare legge ut et bilde av brynene til Anniken igjen. Slik ser de ut to dager etter behandling/pigmentering 🙂 Vi er fornøyde begge to og Anniken synes selv brynene gav ansiktet et ekstra løft! 

I dag er jeg barnevakt, da Anniken har dratt på juleshopping i Sverige, noe som er velfortjent. Butikker og shopping er best uten småbarn, dessuten kan hun tenke litt på seg selv og kose seg sammen med broren sin Alexander som er sjåfør.

Det er en del som spør meg om de må ta fri fra jobb etter en behandling hos meg; Det er overhodet ikke nødvendig. Man kan gå på jobb direkte etter en behandling med permanent makeup.

*Ved eyeliner kan øyelokket få “litt” hevelse, men går raskt ned igjen. Man føler det mest selv og andre tenker kanskje ikke noe særlig over det om man møter noen like etter en behandling.

*Leppene kan få “litt” hevelse, men de fleste synes ikke det gjør noe. Hevelsen går ned etter kort tid.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg