Vanity Studios og Sandra!

I dag møtte vi Sandra hos Vanity Studios i Stockholm. Merk dere navnet…den er nemlig Stockholms lekreste skjønnhetsklinikk og åpner om knappe to dager! Sara Nicole Cameron er sjefen, en dyktig dame som har lagt sin sjel i studioet sitt. Lenge siden jeg har sett så vakre detaljer og møbler, noe som nok har krevd mye planlegging. Dette blir en opplevelse for kunden, det er sikkert og visst!!

Sandra og Bettina i den ene av stolene, som iallefall jeg ikke har sett makan til. Skulle gjerne vist dere mere av klinikken, men alt sto på hodet, da ingenting var kommet på plass enda. Gled dere folkens, klinikken er verdt et besøk.

Bettina og jeg har ledd masse, kost oss og fått mye ut av turen. I morgen er det hjemreise, men Stockholm skal besøkes regelmessig i 2012, det garanterer jeg 🙂

PS! Sandra har muligens et par ledige timer hos meg kommende uke for permanent makeup. Hun skal jobbe som lærling fra mandag-fredag og utfører behandlinger til -25%. Send mail til: [email protected]  

Sandra har jobbet med permanent makeup et år allerede og skal oppgraderes. Jeg er til stede på klinikken og ser over alle arbeidene. Dere blir dermed godt ivaretatt 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg