Venninnekveld, eller hjelp med “sminkepungen” av proff makeup/stylist?

Venninekvelder;   – 120min.                                                    

*Makeup demo på en av deltagerene.

*Finner riktig Ripar Cover Makeup farge til alle.

*Presentasjon av tjenester.

Kr 250,- pr. Pers

Holdes i SOL Permanent Makeup`s klinikk  på Majorstuen av proffesjonell makeup artist og stylist Kristin Ramberg

Frukt og kaffe/te serves. Perfekt kveld for symøte, venninegjeng eller for eksempel kollegaer som vil gjøre noe annerledes sammen. 

Sminkevesken;   -60 min.                                                                   

*Hjelper deg rydde i  “sminkepungen” din og lærer deg bruke det du har til en dagmakeup. Kr 500,-

Nyttig, slik at du lærer deg å bruke det du allerede har.

Kontakt Kristin Ramberg på mail: [email protected] eller mobil: 45164546 for booking av venninnekveld, eller  “sminkevesken”. Vær ute i god tid, da dette er populære “tilbud”. Vi får også inn lekre gavekort og dette må da være gaven til den som har ALT? Populær julegave spør du meg 🙂

2 kommentarer
    1. Nå ble jeg misunnelig gitt, vet du om de selger ripar i Stavanger selv om set er 12 mil tar jeg meg en tur av og til:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg