-25% på Restylane og Botox

Ja dere leser riktig. Ellipse Klinikken sender en av de dyktige jentene sine (sykepleier med spesialkompetanse) ned til meg for å utføre behandlinger med Botox og Restylane. Den 15 november ferier vi med å gi kundene -25% på behandlinger med Botox og Restylane. Listen er nesten fullbooket, men som sagt gjelder tilbudet KUN den 15 nov. Er du interessert i time så ring mob; 90988873 eller mail meg på [email protected] 

I dag kom jeg over en artikkel om akkurat Restylane du kan lese HER.

Sjekk ord. priser på Botox og Restylane behandlinger ved Ellipse Klinikken HER

Jeg har også leid inn en meget dyktig jente(hudterapeut) for farging av bryn og vipper, samt alt av voksbehandlinger! Hun begynner hos meg 1 desember og dere kan allerede booke time hos meg nå om dere skal være strøkne til jul 🙂 .

 Er du interessert i time så ring mob; 90988873 eller mail meg på [email protected]  Best å være tidlig ute, da hun kun er hos meg 2-3 dager pr uke!! Jeg tilbyr kun det beste 🙂

Klinikken heter SOL Permanent Makeup og ligger i Professor Dahlsgt.8 på Majorstua. Inngang Holtegata. Viktig da de fleste surrer med å finne inngangen 🙂

6 kommentarer
    1. Hei
      Litt utenom men kan man bruke ripar som vanlig make up og concealer jeg er plaget med mørke ringer under øynene og hva er pris på produktene mvh Margit Swann

    2. Takk for svar jeg lurte litt på pris og siden jeg bor langt vekk ifra Oslo hvordan velge farge? Skal til Oslo i januar men hadde ikke lyst å vente så lenge. Har du prøver jeg er forholdsvis lys tror jeg har gul undertone blir fort brun, jeg bruker lys concealer men ysl sin har ikke dekk evne nok.hvis ikke får jeg smøre meg med tålmodighet. Mvh Margit Swann

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg