Menn er veldig velkommen hos meg!!

Det er nye tider og menn har fått øynene opp for “permanent makeup”. De ønsker seg fyldigere/kraftigere bryn og jeg ELSKER jobben. Jeg synes det er en stor tillitserklæring å få oppgaver som dette, da det skal gjøres “mere” naturlig enn hos oss jenter!!

Dette er resultatet like etter behandlingen. Glem ikke at fargen reduseres med 40-60% innen ti dager. Han skal til ytterligere to refill og kan få dem mørkere og tettere om han ønsker det, men da er det han som bestemmer 🙂 Jeg gjør alltid en forsiktig start.

Disse brynee blir maskuline og flott!! Ingen kunstige løft eller annet lureri enn “ekstra brynhår” i pigmentert utførelse 🙂

SOL Permanent Makeup tatoverer bryn på menn

3 kommentarer
    1. Det var kjempefint =) Det ser så naturlig ut!
      Jeg har forresten en konkurranse gående hvor du kan vinne et DIGITALT FOTOALBUM til en verdi av 899,-! Det er ikke meningen å reklamere, men jeg vet selv hvor irriterende det er å oppdage at man har gått glipp av en konkurranse.. Håper du vil ta turen innom bloggen min – du finner konkurransen i menyen under headeren 🙂 Ha en superfin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg