Mammaen til Samuel fikk refill av bryn i dag!!

Tina har pigmenterte bryn fra før og fikk i dag refill av Bettina. Brynene ble fyldigere, noe som er enda penere på Tina ….hun hadde også med seg lille Samuel Wilborn som ville hilse på meg!

Litt “pupper” tåler dere vel å se her inne? 🙂 Samuel måtte slukke tørsten underveis. Det vakreste jeg ser er en ammende mamma. Har jo hatt 4 små selv og blir like rørt hver gang jeg ser en liten tass. I tillegg må jeg nevne at jeg skal være “gu`mor” til lille Samuel. Blir koselig å være barnevakt når den tid kommer 🙂 Vet hva vi skal finne på etter hvert da.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg