Min tidligere elev fikk bryn i kveld!!

I kveld kom min tidligere elev til Smestad for å få bryn. Jeg satte Bettina på saken, da jeg har lang ventetidselv oh ikke kan ta nye kunder før neste år!

Bettina har nå jobbet under meg siden mars og har jobbet hardt for resultatene sine 🙂 Nå er det ikke lenge til jeg skal ha kurs i hårstråteknikk og i oktober har jeg mange elever som gleder seg til å lære mere! Har så stor pågang at jeg har utvidet videregående kurs med enda to dager , slik at alle som ønsker lære seg dette får sjansen!

Er du linergist og ønsker kurs hos meg i hårpåtegning av bryn kan du sende meg en mail på: [email protected]  Det blir siste kurs i år!!

PS! Camilla skal selv ta videregående kurs hos meg i oktober. Gjett om jeg gleder meg til å lære henne noe nytt. For å holde et høyt nivå og levere topp kvalitet, MÅ man oppgradere seg og lære nye teknikker, det sier seg selv. Bettina og Camilla tok begge grunnkurset sammen hos meg…alltid hyggelig å møtes igjen.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg