Feiltattoo er trist!!

Denne damen kom til meg i dag for å se om jeg kunne gjøre noe for henne. Hun var ikke fornøyd med det som hadde blitt utført på henne fra år tilbake, noe jeg skjønner godt. Farge og fasong …vel. Bildet taler sitt!!

Resultat i dag etter kun en behandling. Det blir spennende å se det endelig resultat, da hun skal til ytterligere to behandlinger hos meg. Er fornøyd etter utgangspunkt og synes utfordringer er til for å vende det som har vært gjort til noe positivt. Kunden ble iallefall en lykkeligere person og DET er noe som alltid gir jobben min en mening!!

4 kommentarer
    1. Takk for å dele! ! !
      Unnskyld meg, min venn!
      ( Shopping det, her er billige sko! Klikk på min link ovenfor, må det være egnet for skoene dine!Billig nike shox sko sko , Nike Free Run sko,nike max sko,gratis frakt,credit card patment,100% safe trade!3-5 dager ankomst!)

    2. Ble en ganske radikal forandring der ja! forstår at hun var missfornøyd, og ser ut som om hun gjorde lurt i å vandre inn døren hos deg. Du er flink! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg