Klar for Frk. Norge jeg :-)

I morgen er jeg klar for å dra til Storefjell for å møte finalistene i Frk.Norge. Ser frem til spennende jobbing og synes det er en ære å bli spurt om å sitte i juryen, med så mange flotte personer. Ikke minst gleder jeg meg til å se jentene som skal kjempe om førsteplassen. Ønsker du bestille. Mye flott underholdning og spennende innslag. Gleder meg stort 🙂

Froken heter Frk.Norge`s egen blogg.Sjekk ut 🙂

Hvem synes du fortjener tittelen? Du kan stemme på din favoritt i Frk. Norge.

3 kommentarer
    1. Takk for å dele! ! !
      Unnskyld meg, min venn!
      ( Shopping det, her er billige sko! Klikk på min link ovenfor, må det være egnet for skoene dine!Billig nike shox sko sko , Nike Free Run sko,nike max sko,gratis frakt,credit card patment,100% safe trade!3-5 dager ankomst!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg