Denne forfatteren elsker jeg :-)



Kom over den aller siste pocketutgaven av Johan Theorin “Blodleie” på Posten i dag. Jeg kunne ikke blitt lykkeligere 🙂 Jeg elsker virkelig denne forfatteren og har lest alle bøkene til nå. Dette er siste uken av feien min og kan kose meg med god lesning…bare så synd jeg leser den så fort ut. Har du ikke oppdaget forfatteren enda, er det bare å kjøpe deg et eksemplar. Klarer iallefall ikke legge den fra meg når jeg har begynt på den. Spennende fra side 1.

Tidligere utgaver:

Skumringstimen fra 2007

Nattefokk fra 2009

 

5 kommentarer
    1. Har kjøpt alle tre, men ikke rukket å lese de enda, men snart er det deres tur 🙂
      Anbefaler deg å lese Jorun Thørring, hvis du ikke har lest enda, spesielt Glassdukkene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg