Permanent Makeup skole?




I september skal jeg holde 2 grunnkurs i permanent makeup og har fortsatt 1 ledig plass igjen. Her har dere tidligere elev Camilla Bolstad i sving med å lære tegne bryn, noe jeg legger STOR vekt på. Når det gjelder pmu av bryn utgjør de størstedelen av mine behandlinger og etterspørselen er stor. Selv nå i ferien har jeg ventelister og etterspørselen øker kraftig for hvert år.

Det er mangel på Linergister og det gleder meg at dette har blitt et yrke med godt fotfeste i skjønnhetsbransjen nå. Når det gjelder modeller er det hyggelig med mail om forespørsler for å sitte til kurs som holdes. Listene fylles opp, men jeg etterlyser særlig modeller til lepper og eyelinere. Som dere ser av bildet jobber jeg en del på modellene for å demostrere og vise teknikk før elever overtar. Jeg er DIN sikkerhet som modell og vi bruker GOD tid på å forklare. Det tar derfor tid å være modell på kurs, så sett av max 4 timer for en behandling, selv om det kan gå raskere.

Selv om jeg har ferie, har jeg ikke totalt fri da jeg planlegger høsten som har mye spennende å by på. Kundene mine kan glede seg til særdeles gode nyheter som jeg vil avsløre etter hvert. Det er en del som skal på plass, men er det ikke slik at den som venter på noe godt, ikke venter forgjeves? 🙂

Ønsker du lære permanent makeup, eller ønsker være modell, send mail til: [email protected]

 

5 kommentarer
    1. Hei Solvor. Husk at jeg gjerne kan sitte leppemodell på kurs hos deg! Jeg er utrolig fornøyd med resultatet på det andre du har utført! Skal jeg sende deg en sms ang det? Evt hvilken dato? Kos deg masse i nord. Jeg er på ferie i Bulgaria sammen med resten av familien fra Nord-Norge- topp:)

    2. Er det noe mulighet å sitte modell for kun eyeliner på nedre vippekant? Eller foregår det i hovedsak kun på øvre vippekant på kursene dine?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg