Slappe øyelokk er fortid :-)

Jeg er flink med å legge ut før/etter bilder av kundene mine etter mine behandlinger med permanent makeup. Da skulle det bare mangle at jeg ikke skulle legge ut av meg selv, om det kan motivere noen av dere som har tenkt på å ta en øyelokkoperasjon.  Når man zoomer inn bilder (slik øyet her) kan man vel ikke unngå å se at jeg med alderen har fått tunge øyelokk. Når det skal sies, var det mest “sig” på det ene øyet. Det merkelige er at ingen andre har sett meg slik? Jeg følte iallefall sterkt å få “rettet” på øyelokkene som jeg så pent sier det! Når det gjelder vennene mine, var det ingen som skjønte hvorfor jeg skulle få dette gjort. Merkelig spør dere meg 🙂

Her ser dere resultatet 8 dager etter øyelokkoperasjonen og 2 dager etter stingene ble tatt. Jeg ble ikke nevneverdig blå, som jeg hører andre som har fått dette utført fortelle meg. Noen blir blå langt ned på kinnene, men jeg trenger ikke bruke solbriller for å kamuflere meg 🙂



Jeg er rett og slett superfornøyd med operasjonen. Resultatet blir penere og penere for hver dag som går, da huden trenger litt tid for å lege seg. Det er tross alt arr i globallinjen, selv om det ikke vises for andre 🙂 Jeg smører øynene med en E-vitaminkrem som jeg selger. E-vitamin gjenoppbygger huden og virker styrkende.

Stortingsklinikken og øyelege Ranjit Kaur utførte øyelokk behandlingen på meg 🙂 Jeg kan anbefale henne på det varmeste. Selv har jeg ikke sett så flotte resultater kun kort tid etter utført behandling. Hun utfører mirakler. Jeg har kun litt covermakeup i øyekrokene…thats it!! 🙂

SOL Permanent Makeup

21 kommentarer
    1. Jeg er bare femten, men mitt venste øye irriterer meg skikkelig fordi øyelokket henger litt. Kan liksom ikke bruke mørk skygge på venstre fordi det får øyet mitt til å se mindre ut, men på det høyre kan jeg, fordi det er stort og rundt. Grøss irriterende. Vet du om man kan ta en slik operasjon i en alder av 15? 16, eller 18 kanskje? ;p Syns det er veldig spennnende å lese bloggen din! Har VELDIG lyst til å få permanent eyeliner eller fregner når jeg en dag blir eldre!

    2. Martine:

      Du er nok for ung tenker jeg! Aldersgrense vil jeg tro er 18 år samt legenes grundige vurderinger. Det er de som er ekspertene på dette. Du er ellers hjertelig velkommen til meg om du skulle ønske pmu, men jeg er streng på aldersgrense 18 år 🙂

    3. Utrolig flott resultat, har selv begynt å få sigende øyelokk, og tenker at med tiden så blir det vel en slik operasjon på meg også :o)
      Og for meg er det også viktig å se resultat før og etter, så dette synes jeg var imponerende, og betryggende og vite hvem man kan kontakte for at det skal bli bra. Så takk for at du deler dette med oss :o)
      Har vært hos Bettina og tatt perm. bryn og eyeliner, ser frem til å ta refill i september, da farven er blitt grå på brynene, og på høyre side er form og farven svakere enn venstre. Kunne tenkt meg en lys brun farve på brynene slik at de ser mer naturlig ut,så jeg gleder meg til refill :o) Alle som har sett meg synes brynene ser pene ut, og jeg er selv fornøyd med venstre bryn, blir gøy å få begge like :o) Bettina er veldig dyktig, flink og trygg på arbeidet hun gjør, så du er en god lærer :o)

    4. Mona:

      Så hyggelig tilbakemelding fra deg Mona 🙂 Du får to like bryn etter neste behandling. Det er en grunn for at det er 2 refill i prisen så gled deg bare!

    5. Det ser på stortingsklinikkens sider ut som bare pasienter med henvisning fra fastlege kan behandles. Stemmer det?

    6. OK – takk for svar 🙂
      Tror neppe jeg hadde fått med meg fastlegen på det.
      Da skal jeg høre om det er mulig å få til en time i nær fremtid. Har snakket med både Colosseum og Nobel fra før, men har ingen referanser på legene der. Fint å se noen som har referanser 🙂
      Jeg har et annerledes problem enn deg, med mye fett på øyelokket, håper hun er god på det også.

    7. Liten oppdatering: Jeg valgte en annen lege enn deg, etter mange runder i tenkeboksen.
      Er nyoperert på 2. døgnet nå (opererte fredag formiddag) og er riiiiimelig lei av å ikke kunne bruke øynene noe særlig.
      Måtte innom her og se på bildene av deg 8 dager etterpå, langt mer motiverende enn å se mange av de som ligger under recovery på youtube. Håper jeg også ser så tilhelet ut om en knapp uke, akkurat nå er det vanskelig å forestille seg.
      Som jeg nevnte hadde jeg mye fett i øyelokket som måtte fjernes, mulig det også påvirker tilhelingen en del. Men blå er jeg ikke (enda….)
      Uansett gjorde før og etterbildene dine det vesentlig mindre skremmende for meg. Jeg ville nok gjort det uansett, men å se det så konkret var en lettelse.

    8. Sissan:g
      Så hyggelig å høre. Ja det kan virke litt skremmende like etter operasjonen, da litt hevelse og følelsen av at det strammer kan gjøre en betenkt! Bare pass på å kose deg denne uken. Jeg hadde en venninne på besøk som fikk utført operasjonen samme dag, noe som resulterte i shopping (med solbriller), cafebesøk og mange kveldsturer 🙂 Vi kunne gjerne tatt det litt mere med ro, men vanskelig når vi bare har lyst å ta igjen alt vi ikke får tid til ellers i en travel hverdag 🙂

      Sol

    9. Jeg var på samme klinikk hos samme lege, og fikk fjernet overflødig hud på øvre øyelokk. Valgte denne legen pga det som var lagt ut av gode ord og bilder i denne bloggen. Nå angrer jeg. Mitt resultat ble ikke bra, så jeg vil ikke anbefale denne klinikken. De som ser meg kommer neppe til å reise dit. En som så meg syntes det så grusomt ut. Deprimerende.

    10. Har tatt stingene, og det blir sikker bedre etterhvert, men man kan se at det ikke vil bli pent. Det værste er indre øyekrok som var pen, men nå er det no rart der. Øyekrokene som var like, er nå veldig forskjellige.

    11. Nå har det snart gått to år og jeg er interessert i å vite hvordan det har gått og blitt, spesielt med deg LM som ikke var fornøyd. Skal dit om en uke og er en smule nervøs.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg