Medisinsk cover make-up!




Forrige uke var jeg i Italia for å lære meg medisinsk cover makeup.

Jeg får flere mail i løpet av et år med spørsmål om å tatovere hudfarger over føflekker, fødselsmerker, vitiligo etc. Det er uten tvil stort behov for cover make-up og mener jeg har kommet over det beste produktet på markedet til nå. Det er forskjellige typer hudtilstander man ikke skal utføre permanent makeup på, derfor er cover makeup et kjært tilskudd i mine behandlinger. Jeg kjenner kundene mine og vet hva de ønsker, og oppsøkte derfor en av Italias fremste eksperter på området. Her er vi i full sving med å dekke over fremtredende blodårer på legger.  



Bilde av leggen før behandling hvor man tydelig kan se blodårene.



Bildet viser resultat av cover makeup. Denne type makeup sitter i 48 timer ved riktig påføring. Man kan til og med bade med den uten at den forsvinner. Jeg er imponert over resultat og ikke minst teknikk. Jeg kommer tilbake med flere innlegg av behandlinger jeg lærte på kurset. Da kan jeg altså tilføye medisinsk cover make-up artist på cvèn og håper mange vil bruke meg etter hvert!

SOL Permanent Makeup tilbyr Cover 

19 kommentarer

Siste innlegg