Mitt skjønnhetsideal i tenårene :-)



Jane Seymour var den vakreste dama jeg visste om da jeg var tenåring. Mitt skjønnhetsideal, et skikkelig idol. Elsket filmene hun var med og syntes hun var en dyktig skuespillerinne. Årene går og man eldes med stil, noe Jane Seymour også gjør med sine 57 år. Klikk på Jane Seymours webside og se på de vakre bildene av henne som ung.

Alle stjerner har visst sin egen hudpleieserie og Jane Seymour demonstrer sitt Natural advantage HER. Jeg visst for øvrig ikke hun hadde sitt eget merke, men alle stjerner utnytter sitt varemerke for hva det er verdt. Hun er iallefall god reklame for seg selv.

Hun har en lang merittliste bak seg og utmerkelser i fleng. Biografien hennes kan du kikke på HER.

Vertshuset Jamaica var rollen jeg elsket henne for, mens mange av dere sikkert husker henne som Dr.Quinn.

Jeg synes fortsatt hun holder koken og er like vakker i dag, i tillegg har hun bøttevis av gode kvaliteter som person. Har du noen du synes er flott og beundrer?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg