Her er Hollywoodoljen fra Alexander Sprekenhus.

I går jobbet jeg for Karl Johan Hudpleie og kom over dette spennende hårproduktet i hyllene deres. Arganolje fra Alexander Spekenhus, har dere hørt om han? Fant flere flotte anmeldelser som klinikken har lagt ut og som jeg leste. En favoritt på badehylla i bla. Hollywoods stjerner 🙂 Jeg ble nysgjerrig og kjøpte med meg den for å teste ut.

Dette er hva som skulle til i de tynne stråene mine. Det er noe annet enn hva Maria Skappel måtte ha i sitt hår for styling hos Jojo and Friends…hele 12 dråper.  Hadde jeg fått tilsvarende dose i håret mitt, hadde det klappet sammen som et korthus 🙂 På Marias blogg får du også litt historie om produktet.

 


Passe dose olje i håret og de tynne fine stråene mine ligger pent på plass uten å virke tungt. Ble fristet av duft og konsistens og spanderte like godt overskuddet av oljen på halsen. Er det bra for håret, tar neppe huden skade av den og halsen trenger ekstra næring i min godt modne alder.  

Karl Johan Hudpleie selger produktet i klinikken som på webshop. Her kan du handle arganoljen fra Alexander Sprekenhus direkte.

9 kommentarer

Siste innlegg