Hørt om hundebarnehage?




I dag fikk jeg et tips av en kunde om en nyoppstartet hundebarnehage på Bislet i Oslo. Bettina har lille Tin Tin i Oslo nå og jeg syntes det var en god ide å tipse henne om dette stedet. Nå er det slutt på late og kjedelige dager for koseklumpen Tin Tin. Kjekt å få et sted å leke med andre hunder, få ekstra stell og servert mat. I tillegg blir Bettina en bekymring mindre med tanke på at han er alene når hun jobber. Jeg vet det er vanlig at hunder er hjemme alene og at det er helt OK, men det kan vel mulig være bra å sitte i et bur mange timer hver eneste dag? Hundebarnehage er det smarteste jeg har hørt om på lenge. Gjett om Bettina tok en tlf og fikk plass? 🙂 Mandag starter et nytt hundeliv for Tin Tin. Håper det går smertefritt og at overgangen blir enkel for han. 3 dager i uka i barnehage og 2 dager hjemme høres bra ut! Dette tilbudet skader ikke å teste ut.

Ikke ofte noen har sett meg på tur med hund, men her er et sjeldent øyeblikk med Tin Tin. Flott stil ikke sant? 🙂

Hundeglede.no er en nyoppstartet hundebarnehage på Bislet og ligger i Wellhavensgt (webisiden under konstruksjon). Den er åpen fra 07.00-17.00 og hunden din kan til og med hentes, eller leveres hjemme hos deg. De går turer med den i skog og mark, steller og gir den mat. Fra høsten åpnes det også butikk hvor de selger hundemat og utstyr i tillegg.

Ring Monica på tlf: 46425372 om du ønsker plass til hunden din, eller bare informasjon!

8 kommentarer
    1. ja dette har jeg hørt om og mange steder i u.s.a er det stort med pet-kindergarden.Japan er visst også et land hvor dette er populært,Vi er bare litt tregere med og følge moten her i Norge.

    2. Åå så kjekt! Skulle ønske det var noe sånt her hvor jeg bor også! Kanskje jeg skal starte opp en selv etterhvert =P Må jo være verdens beste jobb å ha!!
      Hvor mye måtte ho betale for tre dager i uka da?

    3. Ein hund tar ikkje noe skade av å værr hima aleina ein arbeidsdag. Hunden sove jo allikavel. Ein må huska på at ein hund må få tid te å slappa av og sova i og med dei ska sova fra 16-20 timar kvar dag. Ikkje rart det e mye stressa hundar rundt omkring.. Folk lar ikkje hunden slappa av..
      Eg hadde aldri i livet levert fra meg hundane mine i ein såkalt hundabarnehage pga eg vett ikkje kass kunnskaper dei som håndtere hundane har + at hundane ikkje får sjans te å slappa av, og dermed vil bli stressa. Når eg komme him fra jobb så vil eg ha ein hund som e klar for å jobba med meg, ikkje ein hund som e sliten itte å ha vært i ein sånnen barnehage..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg