Produkter du vil elske :-)


?

Jeg har flere ganger nevnt det…elsker jobbe ved Karl Johan Hudpleie, da det alltid er spennende produkter å finne i hyllene der. I dag shoppet jeg St.Tropez selvbruning, da den flere ganger har vunnet best i test. Med lange arbeidsdager kommer jeg skjeldent ut i sola og må derfor ty til enklere løsninger.

Er snart tom for øyekrem og sannelig var det ikke en liten fugl som tipset meg om den aller siste fra Dermalogica. Vi er kresne vi som jobber i hudpleiebransjen, så jeg kjøpte selvsagt denne for å teste den ut hjemme. Øyekremer er jeg totalt avhengig av da alderen krever sitt 🙂  På Dermalogica/Tekons informative side, kan du lese ALT om age reversal eye complex. Nesten som å lese en kokebok med gode oppskrifter du blir fristet med.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg