Medisinsk tatovering/3D teknikk.



I disse dager planlegger jeg medisinsk kurs i permanent makeup, eller rettere sagt tatovering av arr og brystvorter. Det skjer stadig nye ting på fronten og jeg har invitert en av de beste i England til Norge for å trene på nye teknikker og utveksle erfaringer, det skylder jeg både elever og kunder. Jeg vil de skal få max ut av det jeg har å tilby. På mine mange reiser og seminarer i andre land, diskuterer vi ofte teknikker. Jeg er som en svamp og suger til meg alt av info. Vi jobber alle med samme nåler, men med forskjellige teknikker av de samme områder. 3D bryn, eller bryn i stråteknikk med flere farger som jeg foretrekker å kalle det, blir helgens kurs, da vi bruker flere nåler og lærer dybdeteknikk. Jeg har det på menyen og har utført det i mange år, men de aller fleste lar seg pigmentere med den vanlige stråteknikken jeg har utviklet og som har blitt veldig populær. Det er mange måter å tegne strå på og man finner sin egen stil. Jeg synes det er interessant å se hvor mange forskjellige teknikker det er innen “permanent makeup”. Kundene kan velge det de liker best og ikke minst ser, det er spennende å se hvordan markedet har utviklet seg de siste årene.

Er det noen som ønsker være modell for arr generelt eller få konstruert ny brystvorte ved pigmentering, etter brystreduksjon, brystkreft eller brystforstørring hvor man har fått arr etter inngrepet er det bare å kontakte meg på: [email protected]

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg