SOL PMU tilbyr Diplomkurs seminar i kosmetisk/hygiene!

Som dere vet er permanent makeup et sterkt voksende yrke med stor pågang av behandlinger. Jeg mottar hver måned spørsmål  som har med behandlinger å gjøre fra kollegaer etc. Jeg ser at det er et stort behov for mere informasjon og har tatt tak i det. Jeg er derfor stolt over å kunne tilby mine samarbeidspartnere, elever og alle som jobber med permanent makeup et kurs i medisinsk hygiene. Jeg har hyret kvalitets og opplæringsansvarlig Marianne Jægtvik ved Ellipse Klinikken til oppgaven.

Dette er litt av hva kurset inneholder:

*Hygiene ved PMU generelt

*PMU i forhold til andre kosmetiske behandlinger som Restylane, Botox, Laserbehandlinger etc.

*Kontraindikasjoner/fallgruver

*Hva kan man utføre av behandlinger/styre unna

*Utveksle erfaringer innen pmu, erfaringer og opplevelser

Jeg kan love dere et spennende og interessant kurs hvor dere får mange nyttige råd og tips, samt utveksle erfaringer med andre Linergister i bransjen. Håper dette kan gi ekstra inspirasjon og trygghet i faget.

Det første kurset holdes allerede 28 mai og det andre er satt til 8 oktober. Kurset går over 1 dag, fra kl 10-16. Er du interessert i kurset kan du sende meg en mail for påmelding til: [email protected] eller ta kontakt på mob: 97118665 …send gjerne sms, da jeg sitter mye opptatt i behandlinger.

Kurset koster kr 2500,- og inkluderer en lunsj 🙂

SOL permanent makeup holder kurs i medisinsk hygiene

8 kommentarer
    1. Heihei,
      håper det går greit at jeg stiller spm her inne på bloggen din 🙂
      Vet du om noen dyktige i Bodø som utfører PMU? Øyenbryn, lepper og eyenliner har jeg i tankene, Oslo blir for langt vekk 🙂
      Med ønske om en fin dag 🙂

    2. Takk, supert 🙂 Jeg skal kontakte henne når det blir aktuelt, bor ikke i hjembyen lenger som er knappe 16mil unna glomfjord (ranværing her vet du).

    3. Er det nå jeg skal rope ut et ”juhu”. Det kunne jo ikke ha blitt bedre, du oppdaterer vel oss her underveis håper jeg 🙂 Mosjøen er jo farlig nært 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg