Bettina har allerede blitt dyktig i permanent makeup.

Bettina koser seg på jobb og elsker yrket som Linergist, akkurat som meg 🙂 Her er hun i sving med å forklare form og farge. Det er deilig å endelig ha fått en samarbeidspartner og føler jeg har fått god hjelp i Bettina allerede.

Bettinas kunde før behandling. Hun har høye bryn fra naturens side, men vi bestemte gjøre dem litt softere i form og farge.

Bryn etter pigmentering. Hun ønsker dem tynne i fasong…men som jeg av erfaring vet, 95% ønsker dem fyldigere ved neste besøk når de ser hvor naturlig det kan gjøres!

Bettina har allerede fått ventelister selv, så skal du ha time før sommeren lønner det seg ikke vente med å booke seg inn.

Jeg skal holde kurs i “strå” pigmentering av bryn første helgen av april og mangler brynmodeller til søndag den 3 april. Er du interessert og er over 18 år, send meg en mail på: [email protected] Dette er videregående elever som har jobbet som Linergist en god stund.

PS! Bettina skal også ta kurset og stråteknikk er det jeg har størst etterspørsel etter. Siden Bettina jobber under meg, tar hun alt av kurser jeg holder og er temmelig oppdatert på teknikker. Bettina kan du også maile henne for time på: [email protected]

SOL permanent makeup holder brynkurs i hårstråteknikk.

5 kommentarer

Siste innlegg