Sushi Godbit….nammm, byens beste tempura maki :-)

På travle dager går vi ned i 1.etg og kjøper sushi. Nå har avdelingen skiftet eiere og den deilige Tempura Makien jeg spiste i går, er noe av de beste jeg har fått servert. Skivene var tynnere og sprøere, noe som var et STORT+. Sushi Godbit heter stedet og har avdelinger på Bislet og Majorstua så det er bare å teste ut.

Denne desserten fant jeg i interiørmagasinet da jeg satt hos frisøren min Rebecca hos Olimb&Co i dag. Tenker jeg lager den i morgen til kaffen da jeg venter venninnen min Kari på besøk 🙂

PS! Kan bare tilføye at jeg er kjempefornøyd med ny frisyre….temmelig mye kortere enn jeg er vant med, men trengte fornyelse 🙂 Ellers har jeg gjort spennende saker denne uka og jeg kommer tilbake med flotte innlegg, når jeg kan blogge om det!! Ha en fortsatt fin lørdagskveld. Nå skal vi kose oss med pepperbiff og bakt potet.

5 kommentarer

Siste innlegg