Anne er verdens beste Svorske!! :-)

I Sverige sitter en jente og jobber for meg med markedsføring på sin hals. Anne Svensson heter hun og roter dere litt rundt i innleggene mine på bloggen min, finner dere ut at hun er en allsidig jente. Hun har gjort en fremragende jobb med oversettelser, markedsføring av kurs, workshops, samt booket modeller for meg. Det hun snart ikke vet om permanent makeup, er ikke verdt å vite. Hun har oversatt mitt nye norske grunnkurs kompendium på snart 100 sider over til svensk. Er så takknemlig for det hun gjør og hun er min høyre hånd i vårt vakre naboland. 

Anne har bodd mye i Norge, så snakker norsk med meg, noe jeg synes er deilig. Fikk merke hvor mye støtte jeg har i henne de gangene hun har holdt workshops med meg både i Stockholm og Gøteborg, da hun har stått for det meste av snakkingen. Denne uken holdt jeg kurs på egen hånd i Stockholm, da Anne ikke kunne være med. Har fått vondt i halsen og har nok pratet for MYE svorsk. Må le av meg selv, men tror de svenske jentene forstår meg på en helt spesiell måte nå 🙂 De synes ikke det er så vanskelig med norsk lengre kan man trygt si 🙂 …jeg klarte til og med å designe svenske ord de aldri hadde hørt om…men i mine ører lød de riktig så svensk ut. Vel. Nå er jeg klar for Sverige og gleder meg til å reise over for flere hyggelige kurser i fremtiden.

Anne har en svensk medlemsgruppe for SOL PMU. Er du fra Sverige, så meld deg inn! I tillegg står hun for min svenske blogg som du kan lese her.

SOL Permanent Make-up i Sverige

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg