Stockholm har dyktige jenter på pmu/tattoo nå :-)

Siste dag på kurs og Anneli legger en eyeliner for andre gang. Elevene har gjort en veldig bra jobb og arbeidet nøye og ikke minst rolig. De har lyttet til alt jeg har sagt, noe jeg ser resultater av.

Anneli i sving med nålen. Eyelineren skal legges tynt i vippekanten.

Etterpå sjekkes den nøye ut fra alle vinkler 🙂

Denne flotte kunden hadde Sandra som sin første modell. Her ser dere resultatet av brynpigmenteringen hun utførte. Morsomt å ha et bilode av sinn første kunde og være stolt av det som er gjort! Legger dere merke til Sandras egne bryn, fikk hun pigmentering av meg før jeg reiste hjem i går. Brynene på bildet her, er selvsagt før jeg fikset på dem.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg