Sjekk luxusmessa på Fornebu. For de kresne!

Lifestylemessa på Fornebu skuffet ikke i år! Den var meget lekker og ikke minst stor. Flere utstillere i år enn i fjor, noe som gjorde den enda mere spennende.

Er man ikke interessert i biler, er det iallefall ikke til å unngå dette blikkfanget av et Koenigsegg bak sønnen min Alex.

Jeg kom over disse flotte Bio-peisene som jeg tror jeg kommer til å bestille meg en av de nærmeste dagene. Slike ildsteder skaper en helt egen atmosfære! Den helt til venstre er min favoritt for hjemmebruk. Men de kan også flyttes ut. Sjekk Bio-peisene på Ildstedets webside HER  Ikke var de spesielt dyre heller, men kom i flere utgaver og prisklasser.  

Kristine og Alexander koste seg med å dyppe marshmallow  i sjokolade. Gjett om det smakte da!! Sjokoladefest kan du lese mere om her!

Meg og Bente på kaffesmaking hos et nytt svensk kaffemerke. Den var kruttsterk, men smakte godt! Bente driver Majorstuen Helsekost og er en fryd å ha med på tur. Hun er kunnskapsrik og kan masse om helseprodukter. Kan love dere vi prøvesmakte en del i dag.

Kunne ikke unngå å svinge innom Ellipse Klinikkens stand på Lifestylemessen. Den var lekker og jentene er alltid så hyggelige. Det var mange som stakk innom for info den korte perioden jeg stoppet opp 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg